Svajig berg- och dalbanablodsocker dag!

När jag vaknade morse hade jag så mycket planer som skulle göras. Fixa i trädgården, måla fönster, handla mat, busa med barnen. Så här i efterhand lite senare på kvällen belv det inte riktigt så. Jag har inte haft någon ork idag. Har ätit "fel" mat och känt av det blodsockermässigt. Till frukost åt jag mina obligatoriska knäckebröd och till lunch pannkakor. Hur gott som helst med pannkakor men inte helt bra för blodsockret. Det skjuter i höjden och sjunker platt fall därefter. Snacka om berg och dalbana. Så trist när man känner att man vill göra en masssa saker och sedan blir hindrad för att man inte har någon ork. Nu sitter jag här och skriver och har ett blodsocker på 16,8. Har tagit mer insulin så vi får hoppas det snart går ner, men inte för snabbt för då blir jag ännu tröttare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0