Gröna fingrar...eller nåt!

Mina "gröna" fingrar har fått jobba idag! Första dagen med riktig sommarvärme här nere i söder. Så härligt! Idag har jag planterat ut broccoliplantor som Isak och jag har förodlat inomhus, när Linn sov ska jag kanske tillägga. Jag som älskar trädgårdspyssel får inte alltid till det riktigt. Minstingen har en tendens att stoppa allt i munnen. SÅ jäkla jobbigt. Det kan vara stenar, jord och grus. Så med andra ord så blir det inte mycket gjort. :) Mannen min är bortrest med jobbet större delar av denna veckan så ingen avlastning får man heller. En stund för mig själv i trädgården är drömmen. :) Det är så avkopplande, rogivande och så luktar det så gott med jord. Visst är jag nog lite tossig men men så är det!
Tog en extra runda på en timme med Linn i vagnen i eftermiddags via dagis och hämtade Isak. Mitt blodsocker höll hela vägen hem...utan att jag behövde äta något extra!!!! Tjohoooo! Starkt jobbat...eller väl planerat!

//Annika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0