Rosa elefant :)

Idag har jag och en vännina inhandlat en present till en liten tjej som ska döpas nästa helg. Vi har hittat en jättesöt butik i Höllviken som säljer leksaker och inredning. Ett riktigt guldkorn!! Butiken heter Prinsar och små sessor. Vi köpte världen sötaste rosa elefant "gunghäst"! En sån vill jag oxå ha. I love pink :))
När jag är iväg som jag har varit idag så tycker jag det är svårt med mitt blodsocker. Jag hinner liksom inte kolla blodsocker som jag brukar och det blir oftast att jag bara höftar med insulinet och det blir nästan alltid fel. Så även denna dag. Jag låg på 9,9 när jag kom hem...det kunde ju varit mycket värre i och för sig.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0