Pustar ut!

Då var denna helgen till enda. Fullspäckad med aktiviteter och svängigt blodsocker. :S Måndag morgon och skitväder. Perfekt inomhusväder. :) Alltid något!
Jag längtar redan till nästa helg...då det bär av till Paris, bara Filip och jag. Vi ska shoppa, äta gott och förhoppningsvis upp i Eiffeltornet. Jag har höjdskräck så det kan bli en "liten" utmaning. Ehhh...
Barnen ska få mysa med farmor och farfar hela helgen. De borde ta ledigt på måndagen efter för att pusta ut. Är man inte van vid att ta hand om 2 små barn dygnet runt så kan det bli lite tufft, men mina svärföräldrar är så glada för att få vara med sina barnbarn. Nu ska vi snart iväg och leka med några kompisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0