Höjdskräck!!

Var på vinden idag för att se om vi hade några gamla leksaker som vi kunde skänka till Förskolans loppis/trivseldag. Det fanns faktiskt en del grejer som kan vara till nytta för andra...hoppas jag. För att komma upp till vinden har vi en lucka i taket i Linns rum. Man drar ner en stege och jag som har "lite" höjdskräck är inte allt förtjust i den, men vad gör man inte för barnen och förskolan. ;)
När jag skulle gå ner så flyttade stegen på sig!!! SNACKA OM NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE!!! Jag skrek som en stucken gris och Filip kom springande och fick hålla stegen till mig. Jag blev så skraj att mitt blodsocker sjönk drastiskt. Blev liksom låg på kuppen....

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Tack för ditt inlägg, det är alltid kul att höra från fler diabetiker som drabbats ungefär samtidigt. Känns som vi delat något då :) Jag har ingen aning varför man tar prov i handleden, alla jag har frågat har sagt att det bör undvikas in i det sista. Jag har rättså tydliga kärl så det är inte direkt svårt att sticka mig i armvecket. Annars kan det vara ett av skälen till att man tar i handleden, om kärlen är synligare där. Jag ställer mig frågandes för all framtid känns det som. Men ont gjorde det. Usch, aldrig igen! Hoppas allt är bra med dig, skriv gärna igen! /Lina

2010-05-28 @ 19:56:28
URL: http://nogg.se/Lindo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0