Fullspäckad helg!

Idag är det fredag och jag laddar upp inför en helg fylld med aktiviteter. Imorgon börjar dagen på dagis på deras "Triseldag" därefter bär det av till dop och sist med inte minst en tjemiddag med schlager. Synd att inte Sverige och Anna gick vidare. :(
På söndag ska vi fira vår mammor och förhoppningsvis har även min familj tänkt fira mig. Denna helgen bådar för blodsockersvängningar utöver det vanliga! Brukar alltid bli så när det är mycket som händer. Hoppas att jag får till det!

Förresten blev jag tillfrågad om att fotografera på dopet. Lite stolt faktiskt! Jag tycker om att fotografera och det sägs att jag har öga för "kodakmoments".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0