Inget druvsocker!!! SKIT

Igår skulle jag vara lite effektiv! Klockan 17.45 parkerar jag bilen och rusar in i 2 olika butiker i stan. Affärerna stänger nämligen kl. 18 i vår lilla stad. Filip var hemma med barnen och jag skulle BARA fixa en karta över Paris inför vår lilla trip och en present till en föredetta kollega. När jag fixat kartan och var inne på Åhlens började jag känna mig lite "konstig". Jag fortsatte leta lite till och bestämmer mig för att mäta blodsockret. VISST...väldigt lägligt...3,5!! Jag börjar rota i väskan och känner att jag känner av det låga blodsockret mer och mer. Hittar inte druvsockret!!! Skit...slut! Jag fick gå till närmaste affär som sålde något ätbart. Grabbar tag i närmaste choklad, betalar och VRÄKER i mig (precis som att det går upp fortare för att man kastar i sig)...hoppas att ingen såg mig. :) Tillbaka på Åhlens igen, hittade det jag sökte!! Jag berättade inte för Filip att jag inte hade något druvsocker med mig...han blir så "ARG" på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0